ماجرای حضور در استخر با کت و شلوار از زبان خود نماینده/ فرمانداری که لغزید و نماینده را به زیر آب برد
کد خبر: ۶۱۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 27 May 2018

نماینده فیروزآباد با بیان اینکه فرماندار شهر هنگام لغزش به داخل استخر مرا هم به داخل آب برد، گفت: بعد از انتشار عکس ها، برخی ناراحت شدند، برخی هم خندیدند اما من ناراحت نشدم و موضوع را سخت نگرفتم.

کوروش کرم پور نماینده فیروزآباد، قیر، کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با الف با اشاره به انتشار عکسی از وی در فضای مجازی و حضور در استخر با کت و شلوار گفت: شنا یک ورزش پسندیده و برای هر سنی از افراد لازم و ضروری است. بخصوص برای برخی افراد که دارای شغل حساس و سختی هستند شنا توصیه می شود.

وی افزود: در فضای مجازی عکس ها را دیدم و زیر این عکس نوشته بودند که در هنگام افتتاح استخر مذکور با کت و شلوار به داخل استخر رفتم. اما این موضوع صحت ندارد و واقعیت چیز دیگر است.

عضو فراکسیون نمایندگان مستقل مجلس تاکید کرد: یک نماینده مجلس و یا هر مقام مسئولی نباید با لباس رسمی برای شنا به داخل آب برود چرا که کار درستی نخواهد بود.

کرم پور گفت: اینجانب پنچ شنبه سوم خرداد برای افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال فراشبند به این شهر رفتم که بعد از افتتاح پروژه و در حین برگشت در مسیر شهرستان فیروزآباد از پروژه استخر سرپوشیده هم بازدید داشتیم.

وی با بیان اینکه این پروژه چند روز قبل و در 26 اردیبهشت افتتاح شده بود، افزود: اینجانب به همراه فرماندار، مدیرکل ورزش و جوانان و مالک استخر به سالن رفتیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در حال قدم زدن در طول استخر بودیم که فرماندار در لبه استخر حرکت می کرد. یک دفعه پایش لغزید که در حال افتادن به داخل استخر بود که ناخودآگاه دست من را گرفت که به داخل استخر نرود اما تعادل من هم بهم خورد و با هم به داخل استخر افتادیم.

کرم پور با بیان اینکه گوشی هایمان در جیب مان بود که به دلیل آب رفتن به داخلش آسیب دید، افزود: حاضرین در محل از لحظه افتادن ما در داخل آب عکس گرفتند که اینجانب به آنها گفتم این عکس را منتشر نکنند که قول دادند عکس را منتشر نکنند.

وی با بیان اینکه ما که نمی توانستیم گوشی را از دست آنها بگیریم و عکس را پاک کنیم، افزود: یک روز بعد این عکس ها از فضای مجازی سردرآورد.

نماینده فیروزآباد، قیر، کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وقتی متوجه شدید در فضای مجازی گفته شده شما در مراسم افتتاح با کت و شلوار رسمی به داخل استخر رفتید، چه واکنشی داشتید، گفت: کسی با کت و شلوار به داخل استخر نمی رود. بعد از این فضا سازیها، موضوع را سخت نگرفتم.

وی افزود: آنهایی که مرا می شناختند با توضیحاتی که دادم قانع شدند و پذیرفتند.

عضو فراکسیون نمایندگان مستقل مجلس در پایان گفت: عین حقیقت همین بود که گفته شده و حال سوال این است که وقتی چنین اتفاقی برای ما افتاد آیا ما گناه کردیم و خطا کاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :