ظهر امروز در دهدشت برگزار شد؛
ظهر امروز مراسم گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر در کتابخانه عمومی ملاصدرا برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳ 27 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ظهر امروز ششم خردادماه با حضور کارکنان و جمعی از دانش آموزان و طلبه های دختر حوزه علمیه خواهران مراسم گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر در کتابخانه عمومی ملاصدرا شهر دهدشت برگزار شد.

عیسی روح الامین اظهار داشت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت این حماسه از یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس دعوت نمودیم تا خاطراتی از آن روزها را برای دانش آموزان نسل بعد از انقلاب روایت کند.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: هدف از انجام این برنامه آشنایی جوانان نسل بعد از انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی در ادامه افزود: فاصله گرفتن جوانان از فضای مجازی و روی آوردن به مطالعه و انس با کتاب از مهمترین اهداف نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان است.

روح الامین بیان داشت: روزانه به طور متوسط 180 عضو وارد فضای کتابخانه می شود و این فضا باعث می شود که از بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی دور شوند و اوقات خود را بیهوده تلف نکنند.

در ادامه سرهنگ خاضع از جانبازان هشت سال دفاع مقدس در خصوص رورهای آغاز جنگ تحمیلی و سختی ها و شرایط بسیار حساس آن روزها و همچنین رشادت ها و مقاومت جوانان برومند این سرزمین در مقابل رژیم بعث برای دانش آموزان و دانش آموختگان حوزه علمیه دختران خاطراتی را روایت کرد.

در پایان این مراسم از 2 نفر از کتابداران جانباز شاغل در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

گزارش و عکس: سید مصطفی گنجی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار