مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ایلام:
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: يكي از سياست ها و اولويت هاي مهم دولت تدبير واميد، موضوع صيانت از حقوق مردم و حقوق شهروندي است كه شخص رييس جمهور با جديت خواستار تحقق كامل اين موضوع هستند .
کد خبر: ۶۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 29 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ به ریاست قدرت فیض الهی نماینده وزیر و مدیرکل و با حضور شیری نماینده سازمان برنامه و بودجه استان، معاونین و جمعی از كارشناسان اداره کل در سالن جلسات اداره كل نشستی به منظور تبيين دستورالعمل ميز خدمت، روش استقرار ميز خدمت حضوري و همچنین نحوه­ ي مميزي استقرار ميز خدمت و ارزيابي اجراي دستورالعمل آن در سالن جلسات اداره کل برگزار شد .

در ابتدای این نشست مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام گفت: يكي از سياست ها و اولويت هاي مهم دولت تدبير واميد، موضوع صيانت از حقوق مردم و حقوق شهروندي است كه شخص رييس جمهور با جديت خواستار تحقق كامل اين موضوع هستند .

شیری نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز عنوان کرد: از جمله اقدامات مهمي كه در راستاي حقوق شهروندي در دستور كار سازمان اداري و استخدامي كشور قرار گرفته است

وی افزود :موضوع استقرار ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي است كه دستور العمل وبخشنامه آن آذر ماه سال گذشته از سوي معاون رئيس جمهور ورئيس سازمان اداري و استخدامي كشور ابلاغ و سازمان مديريت و برنامه ريزي استان نيز به همه دستگاه هاي اجرايي استان جهت اجرا ابلاغ نموده است .

شیری افزود : از دستگاه ها تقاضا كرده ايم كه نماينده تام الاختيار دستگاه در اين زمينه به سازمان معرفي گردد تا توسط ارتباط با اين نماينده هماهنگي هاي لازم جهت رفع مشكلات احتمالي برطرف گردد.

در ادامه شیری در خصوص نحوه استقرار ميز خدمت در دستگاه هاي اجرايي و همچنين شيوه ارزيابي طرح توضيحاتی ارائه نمود ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار