فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها در تلاشند با ایجاد نابسامانی و هرج و مرج در بازار جو نارضایتی عمومی را در مردم ایجاد کنند.
کد خبر: ۶۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 27 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در همایش حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: کشورهای استکباری به سرکردگی آمریکایی ها و صهیونیست ها در تلاشند با ایجاد نابسامانی و هرج و مرج در بازار جو نارضایتی عمومی را در مردم ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: ولی ملت ایران همچون همیشه هوشیار هستند و در برابر این توطئه جدید نیز تسلیم نخواهند شد.

فرمانده سپاه ایلام تاکید کرد: برخی با احتکار کالاها و افزایش بی رویه قیمت ها در این شرایط حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند که باید با سرکردگان آن به شدت برخورد شود.

سردار حسینی گفت: بدون شک ایران اسلامی از این شرایط حساس نیز به سلامت به ساحل آرامش خواهد رسید و دشمن از این ترفند خود سودی نخواهد برد.

وی از عموم دولتمردان خواست نظارت خود را بر بازار افزایش دهند و اجازه ندهند برخی با ایجاد جو روانی آرامش بازار را به هم بزنند.

وی افزود: دشمن از طریق فشار بر اقتصاد کشور وارد کارزار با ایران شده و ثبات و امنیت بازار داخلی را نشانه گرفته است و تنها راه برون رفت از این وضعیت حمایت از تولید ملی، افزایش کیفیت محصولات داخلی و تقاضا برای خرید کالای ایرانی است.

وی اظهار کرد: فرهنگ خرید و تقاضای مصرف کنندگان نیز باید تغییر کند و آنها باید به سمت خرید کالاهای داخلی گرایش پیدا کنند و همچنین تولیدکنندگان نیز باید کیفیت و مرغوبیت محصولات خود را به افزایش دهند.

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار