رئیس پلیس آگاهی استان از سرقت نافرجام سارقان طلافروشی خبر داد و گفت: دو نفر سارق طلافروشی که با آدم‌ربایی قصد اجرایی کردن نقشه شوم خود را داشتند، توسط مأموران پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 28 June 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد کرمی در این زمینه اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در استان، موجب شد تا شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گیرد.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی محل اختفاء یکی از متهمان شناسایی و مأموران بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

کرمی ادامه داد: متهم با ارائه دلایل و مستندات، به نقشه کشیدن و طراحی آدم‌ربایی و سرقت از طلافروشی به همراه 3 نفر از همدستان خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: سارقان پس از مراجعه به طلافروشی درحالی‌که قصد سرقت را داشتند با مشکوک شدن همسایگان به آن‌ها سریعاً از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: کارآگاهان در ادامه موفق شدند مخفیگاه یکی دیگر از سارقان را شناسایی و بلافاصله در یک اقدام ضربتی وی را دستگیر که در این رابطه مشخص شد متهم دارای دو فقره سابقه نگهداری مواد مخدر و اخلال در نظم عمومی است.

کرمی خاطرنشان کرد: تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای شناسایی دو نفر دیگر از متهمان متواری که در نقشه آدم‌ربایی مشارکت داشتند، همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان کرد: سارقان به انضمام پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی استان معرفی و پس از صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار