جلسه هماهنگی برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی در بخش گل تپه در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستاتی سال جاری با حضور مسئولین مرتبط از جمله اداره ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، سپاه گل تپه، آموزش و پرورش در محل بخش گل تپه در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی و برنامه‌های سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 23 July 2018

۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد در بخش گل تپه فعالیت می کنند.فعالیت کانون‌های مساجد در بخش گل تپه


به گزارش تابناک همدان از کبودراهنگ،جلسه هماهنگی برگزاری فعالیت های فرهنگی،هنری   ،ورزشی،علمی در بخش گل تپه در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستاتی سال جاری با    حضور  مسئولین مرتبط از جمله اداره ارشاد اسلامی،ورزش و جوانان ،سپاه گل تپه ،آموزش و پرورش  در محل بخش گل تپه در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی و برنامه های سال جاری برگزار  گردید.


مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ در جلسه با اشاره به فعالیت ۵ مرکز کانون فرهنگی و  هنری مساجد تحت پوشش در بخش گل تپه گفت: از این تعداد ۴ کانون روستایی و یک کانون شهری  در تابستان سال جاری با هدف پر کردن اوقات فراغت نوحوانان و جوانان ضمن برگزاری کلاس های فرهنگی و هنری اقدام به تشکیل کلاس های قرآنی، تفاسیر، ورزشی،فرهنگی، اردوهای درون استانی و برون استانی با حضور یکی از مبلغان دینی اعزامی از قم نموده است.


ناصر قره باغی با اشاره به استقبال بینظیر جوانان و نوجوانان بخش گل تپه از برگزاری کلاس و کارگاه آموزشی نقاشی،طراحی، خوشنوسی،موسیقی، هنر نمایش و تئاتر بازیگری و نیز به برپایی کارگاه ادبی شعر و داستان در این بخش در نیمه دوم سال خبر داد.


وی عنوان کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای موجود در این بخش نظیر غار علیصدر، وجود مجتمع های فرهنگی و هنری و برگزاری برنامه های متنوع از اولویت برخوردار می باشد شرکت سیاحتی علیصدر بایستی در راستای تحقق این امر در برنامه های تدارک دیده شده مشارکت ویژه ای داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار