رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت:باید نگاه اقتصادی به برخی از فرهنگ‌‌سراها داشته باشیم و بتوانیم با کسب درآمد از فرهنگ‌سراهای موجود در نقاط برخوردار شهر شرایط فرهنگ‌سراهای‌ مناطق کمتر توسعه‌یافته شیراز را بهبود بخشیم.
کد خبر: ۶۴۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 11 August 2018

تابناک فارس به نقل از تسنیم:ابراهیم گشتاسبی‌راد پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه در بسیاری از فرهنگ‌سرا‌ها زیرساخت‌ها تحلیل رفته که باید نسبت به تجهیز و بهبود آن‌ها اقدام شود، اظهار داشت: در ‌همین راستا نیز در بسیاری از فرهنگ‌سراها نسبت به بهبود زیرساخت‌ها اقدام شده است.

وی بیان کرد: باید نگاه اقتصادی به برخی از فرهنگ‌‌سراها داشته باشیم و بتوانیم با کسب درآمد از فرهنگ‌سراهای موجود در نقاط برخوردار شهر شرایط فرهنگ‌سراهای‌ مناطق کمتر توسعه‌یافته شیراز را بهبود بخشیم.

گشتاسبی‌راد در خصوص نحوه بودجه‌ریزی نیز عنوان کرد: نوع بودجه‌ریزی و تخصیص بودجه باید بر اساس مجموعه اقدامات اعمال شود و این در حالی است که سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری یکی از فعال‌ترین واحدهای تابعه شهرداری است.

رئیس سازمان فرهنگی و ‌اجتماعی شهرداری شیراز در خصوص رویداد‌های فرهنگی و هنری که توسط شهرداری انجام می‌شود نیز اظهار داشت: در راستای انجام بهتر فعالیت‌های اجتماعی و ‌فرهنگی برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و دبیرخانه رویداد‌ها در شیراز ایجاد شده است در همین خصوص برای یادروز حافظ با توجه به قرارگیری در ماه صفر برنامه ویژه‌ای برگزار می‌شود و برای پاسداشت هفته شیراز نیز برنامه‌هایی از جمله بهار نمایش شیراز، آواها و نواها و جشنواره فیلم در خصوص شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری شهرداری شیراز در خصوص اطلس آسیب اجتماعی شیراز نیز گفت: اطلس‌های آسیب شناسی اجتماعی تمامی حوزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی را شامل خواهد شد که برخی از مناطق در شیراز شامل این اطلس می‌شوند.

گشتاسبی‌راد افزود: اطلس‌های آسیب‌شناسی به نوعی شاخص‌های بررسی عملکرد نیز هستند زیرا اگر فعالیت‌های اجتماعی در جهت کاهش معضلات باشد در آن مناطق در اطلس آسیب‌شناسی علامتی وجود نخواهد داشت و نتیجه عملکرد نیز از این طریق نشان داده خواهد شد البته در جامعه و در جهت کاهش محرومیت نیز وجود این‌گونه اطلس‌ها‌ لازم است.

وی در خصوص بهره‌برداری از خانه خبرنگار در ابتدای بلوار چمران شیراز نیز گفت: در وهله اول باید نسبت به تغییر کاربری این مکان اقدام شود، سپس با توجه به مشکلات عمرانی‌که داشته توسط معاونت عمرانی بهبود و تجهیز شود تا امکان توسعه و بهره‌برداری از آن فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار