کد خبر: ۶۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱ 22 August 2018

تابناک / رشت- امام جمعه رشت با اشاره به بارش های هفته های اخیر در گیلان و خسارت وارده به شالیزارهای این استان از مسئولان خواست تا برای حل مشکلات شالیکاران خسارت دیده تلاش مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی صبح چهارشنبه در خطبه های نماز عید سعید قربان ضمن تبریک فرارسیدن عید بندگی و عید جدایی از وابستگی های دنیوی، اظهار کرد: خداوند هیچگاه بندگان خود را رها نکرده و از طرق مختلف برایشان راه بازگشت گذاشته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران نمونه و الگویی مناسب برای مسلمانان جهان هستند، افزود: اراده خداوند براین بوده که به ملت ایران قدرت و عظمتی بدهد که امروز دشمنان از این قدرت و عظمت در هراس باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه تاریخ ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی و ملت ایران نشان می دهد که این نظام و ملت در برابر بسیاری از توطئه ها و ناملایمات ایستادگی کرده اند، گفت: این نشان دهنده قدرت و عظمتی بوده که خدواند به این نظام و ملت داده است.

وی با بیان اینکه هیچ دشمنی به واسطه همین قدرت الهی توانایی مقابله با این نظام را ندارد، خاطرنشان کرد: فشار و تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی به دلیل وجود همین هراس و عدم توانایی در مقابله با نظام مقدس اسلامی ایران است.

آیت الله فلاحتی در ادامه به بارش های اخیر و خسارت وارده به شالیزارهای استان گیلان نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسئولان در این شرایط توجه ویژه به کشاورزان آسیب دیده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از شالیزارهای آسیب دیده بیمه بوده ولی بخشی دیگر به دلیل ناتوانی مالی شالیکاران بیمه نشده است، افزود: با توجه به اینکه شالیزارها منبع تأمین درآمد خانواده بسیاری از این کشاورزان محسوب می شود انتظار می رود مسئولان با نگاه ویژه ای به موضوع توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار