مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: مرداد امسال اصناف متخلف این استان به پرداخت بیش از 38 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۶۴۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 25 August 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، یدالله ملکی با بیان اینکه مرداد امسال 2 هزار و 63 پرونده اعم از کالا و خدمات ، بهداشت و درمان و قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شد گفت: از این تعداد هزار و 2 پرونده رسیدگی و رای قانونی مبنی بر محکومیت، الزام به عرضه کالا و جریمه به میزان 38 میلیارد و 333 میلیون و 913 هزار و 885 ریال صادر شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با اشاره به اینکه در این مدت 8 پرونده احتکار به ارزش تخلف 172 میلیارد و 470 میلیون 675 هزار ریال ثبت شده است افزود: یک فقره از این پرونده ها، به صدور رای مبنی بر الزام عرضه کالا و پرداخت جزای نقدی منجر شده و بقیه در مراحل تحقیقات مقدماتی هستند.
ملکی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را از طریق سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا شماره 124 اعلام تا برخورد لازم صورت پذیرد .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی از شهروندان محترم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیرصنفی مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی یا شماره 124 اعلام تا برخورد لازم انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار