فرماندار ایلام گفت: ارائه نان باکیفیت و مطلوب به شهروندان را مهم‌ترین وظیفه نانوایی‌ها بوده که متولیان امر بازرسی و نظارت بر این واحدها تشدید و با متخلفان به‌شدت برخورد کنند.
کد خبر: ۶۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 25 July 2015

«ناصر خوش‌خبر» در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آرد و نان شهرستان اظهار کرد: آنچه برای مدیریت شهرستان اهمیت است پاسخگویی به دغدغه مردم در مقوله نان است و که این امر نیازمند توجه نظارت همه‌جانبه و مراقبت بیش‌ازپیش از کیفیت آرد،کیفیت پخت ، رعایت بهداشت ، وزن چانه است .  

وی ارائه نان باکیفیت و مطلوب به شهروندان را مهم‌ترین وظیفه نانوایی‌ها دانست و افزود: متولیان امر بازرسی و نظارت بر این واحدها تشدید و با متخلفان به‌شدت برخورد شود. 

خوش‌خبر با تأکید بر اینکه نان به‌عنوان قوت غالب مردم نیاز به مراقبت و نظارت جدی و مستمر در عمل‌آوری دارد، خاطرنشان کرد:نظارت بر رعایت نکات بهداشتی و ساعت پخت ازجمله وظایف کارگروه آرد و نان است و ارتقای کیفیت پخت نان و رضایتمندی شهروندان مهم‌ترین هدف این کارگروه است.

فرماندار ایلام ادامه داد: مقوله آموزش تأثیرگذارترین عامل در هر موضوعی است و در این بحث باید به آموزش توجه جدی شود و همچنین استفاده از نان باکیفیت و بهداشتی در گروه تلاش متوالیان دستگاه‌های ذی‌ربط و کار بیشتر آنان است.  

وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط  ازجمله تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت ، شرکت غله ،بهداشت با همکاری انتظامی در شهرستان با تقویت گشت‌های مشترک نقش مهمی در پیشگیری از تخلفات نانوائی‌ها دارند لذا باید با واحدهای نانوایی که در پخت نان کم‌کاری، کم‌فروشی و تخلف می‌کنند، برخورد جدی شود . 

فرماندار ایلام  با اشاره به سرکشی و نظارت مستمر و دائمی از نانوایی‌ها در راستای رفاه حال مردم یادآور شد: تسریع در نوسازی واحدهای نانوایی فرسوده باید در اولویت قرار گیرد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار