مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان های نور ، آمل ، بابل ، ساری و بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 28 January 2019

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری شکارچیان غیرمجاز در شهرستان های نور ، آمل ، بابل ، ساری و بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، حسینعلی ابراهیمی کارنامی گفت : ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران با همکاری ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت زنی در منطقه آشوراده از شکارچیان غیرمجاز 10 قبضه سلاح شکاری و لاشه چند قطعه پرنده را کشف و ضبط کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود : ماموران یگان حفاظت شهرستان آمل حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت 2 شکارچی متخلف را به همراه 2 قبضه سلاح شکاری ، 20 عدد فشنگ و لاشه 7 قطعه چنگر دستگیر و در ادامه ماموریت 15 رشته دام هوایی صیدپرندگان و 4 جایگاه استقرار صیادان را جمع آوری و تخریب کردند.
ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت این شهرستان در ماموریتی دیگر یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار دستگیر کردند گفت: این ماموران در ادامه ماموریت خود 7 رشته دام هوایی صید پرندگان نیز جمع آوری و یک قطعه پرنده دلیجه اسیر در دام هوایی صیادان را رهاسازی شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به کشف و ضبط 2 قبضه سلاح شکاری در شهرستان نور گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در جنگل روستای نسیه بندپی شرقی این شهرستان از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و در ماموریتی دیگر 3 قبضه سلاح شکاری را کشف وضبط کردند.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ساری حین گشت زنی در آببندان روستاهای میانشاه و سیدمحله این شهرستان 3 قبضه سلاح شکاری قاچاق ازشکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار