نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی‌ گفت: بعضی از سیل‌زدگان پلدختر و معمولان بعد از گذشت نزدیک به یک هفته و تخریب واحدهای مسکونی‌شان هنوز یک چادر هم دریافت نکرده‌‌اند.
کد خبر: ۷۳۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 06 April 2019
برخی از سیل‌زده‌ها بعد از نزدیک به یک هفته هنوز چادر هم دریافت نکرده‌اند

حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تشریح آخرین وضعیت سیل‌زدگان حوزه انتخابیه خود، گفت: وضعیت توزیع چادر و پتو بین سیل‌زدگان پلدختر و معمولان ضعیف است و ما انتظار داریم تا هلال‌احمر در این رابطه قوی‌تر عمل کند. 

وی  افزود: بعد از گذشت حدود یک هفته از سیل بعضی از شهروندان که واحدهای مسکونی آنها تخریب شده هنوز یک چادر هم دریافت نکردند تا به  عنوان یک سرپناه موقت در آن زندگی کنند. 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: هنوز راه‌های ارتباطی 60 روستا قطع است و مردم با مشکلات مختلفی در این مناطق روبرو هستند. 

کاظمی خاطرنشان کرد: اکیپ‌هایی از وزارت راه برای بازسازی راه‌ها به مناطق مختلف اعزام شدند اما به دلیل اینکه گل و لای خیابان‌های شهر را در بر گرفته بیشتر ماشین‌آلات برای پاکسازی خیابان‌ها در شهرها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. 

وی افزود: در بعضی از خیابان‌ها حدود 3-2 متر گل و لای خیابان را فرا گرفته و مشکلات زیادی را برای تردد ایجاد کرده است. 

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی‌، اظهار داشت: برای اینکه وضعیت توزیع پتو و چادر به نحو بهتری انجام شود هلال‌احمر دفترچه‌هایی را در اختیار خانواده‌های سیل‌زده قرار داده و هر خانواده یک دفترچه در اختیار دارد و براساس آن پتو و چادر بین آنها توزیع می‌شود ولی با وجود انجام این کار برای سهولت در توزیع امر توزیع چادر و پتو به کندی انجام می‌شود. 

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار دارم تا در توزیع چادر و پتو بین مردم سرعت بیشتری به خرج دهند و مردم سیل‌زده را در این زمینه یاری کنند. 

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار