در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:
هادی زارع پور در خصوص مطالبات فرهنگیان استان هم گفت : حق الزحمه امتحانات نوبت سال ۹۶ و سال ۹۷ تاکنون پرداخت نشده است که با پیگیری های صورت گرفته قرار است دو نوبت مربوط به سال ۹۶ به زودی پرداخت گردد.
کد خبر: ۷۳۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸ 30 April 2019
نشست یک روزه مشترک روسای مناطق و شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد و معاونین آموزشی این ادارات با مدیر کل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص نتایج این نشست اظهار داشت : در این نشست معاونین اداره کل آموزش و پرورش حدود انتظارات خود را برای سال ۹8 /99 را تبیین و تشریح کردند و همچنین مهمترین اولویت‌های سال تحصیلی 98/99 را بیان کردند.
 
زارع پور : پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان طی چند روز آینده / برنامه های سال جدید بر مبنای برش استانی طرح تحول صورت می گیرد
 
هادی زارع پور افزود: آسیب‌شناسی عملکرد آموزش و پرورش در سال 98/99 مورد بررسی قرار گرفت و برنامه هایی را که سال گذشته انجام گرفته بود مورد تجزیه و تحلیل قرار داده شد.
وی با اشاره به  تحول بنیادین گفت : یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جدید اجرای بهتر سند بنیادین و شش زیر نظام آن است .
زارع پور گفت : تهیه برش استانی سند تحول بنیادین از مهمترین برنامه های در دست اقدام است که در مهرماه امسال از آن و زیر نظام های شش گانه آن رونمایی خواهد شد که کلیه فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ما در سال جدید مبتنی بر این برنامه و زیر نظام‌های آن خواهد بود.
زارع پور با اشاره به این نکته که وضعیت نیروی انسانی استان بهترین وضعیت کشوری است ، گفت : یکی دیگر از موضوعات مهم بررسی شده در این جلسه ، بحث ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی بود که قرار شد در سال جدید کلاسهایی با نرم پایین را تا حد امکان ادغام نماییم و نسبت دانش آموز به معلم را کمی بالاتر ببریم.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود : یکی دیگر از موضوعات مهم که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت بحث شیوه نامه انتخاب مدیران است که قرار شد شهرستان های هشت گانه برای سال98/99 این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش در تشریح شیوه نامه انتخاب مدیران اینگونه بیان کرد که قرار بر این است مدارسی که مدیران آن ها بازنشسته می شوند و یا اینکه خدای ناکرده از لحاظ مدیریت دارای ضعف هستند ، طی فرایندی که با فراخوان ثبت نام در سامانه صورت می گیرد ، انتخاب شوند .
زارع پور گفت : کسانی که احساس می‌کنند توانایی مدیریت را دارند در این سامانه ثبت نام و منابع آزمون هم در اختیار آنها قرار خواهد گرفت . در ادامه متقاضیانی که بتوانند ۶۰ درصد نمره آزمون کتبی را کسب کنند در مرحله اول پذیرفته می شوند و سپس به مرحله مصاحبه رفته و پس از قبولی در این مرحله با شرکت در دوره‌های توانمندسازی در راستای مدیریت بهتر به عنوان مدیر مدارس ابلاغ برای آنها صادر خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت : نتایج آزمون های سال جاری و سال تحصیلی 96/97 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که نتایج آن در اختیار مدیران مناطق قرار گرفته است تا مدیران آموزش و پرورش و معاونین آموزشی از وضعیت منطقه و مدارس خود نسبت به دیگر مناطق و مدارس استان آگاه شوند تا بتوانند با شناخت نقاط ضعف و قوت خود برای سال جدید برنامه ریزی نمایند.
هادی زارع پور در خصوص مطالبات فرهنگیان استان هم گفت : حق الزحمه امتحانات نوبت سال ۹۶ و سال ۹۷ تاکنون پرداخت نشده است که با پیگیری های صورت گرفته قرار است دو نوبت مربوط به سال ۹۶ به زودی پرداخت گردد.
مدیر کل اموزش و پرورش در پایان گفت : در خصوص حق التدریسی ها تحت هر عنوانی هم قرار شد سه ماه مهر ، آبان و آذر حق الزحمه نیروها به زودی پرداخت شود ضمن اینکه حق القدم امامان جمعه هم پرداخت شده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بهمئی
|
United Kingdom
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
درود بر آقای حاج زارع پور که الحق مدیری شایسته و پاکدست هستند انشاءالله همیشه مدیرانی همچون شما ارتقا پیدا کنند و باعث سرافرازی مردم استان شوید ما به وجود شما و امثال حضرتعالی افتخار میکنیم
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
با سلام وادب و خسته نباشید خدایی شما ها از گفتن این همه دروغ خسته نمی شید یا تا به حال به اخرت حودتان فکر کرده اید کجا تا به حال عدالت را در ازمون ها رعایت کرده اید ازمون مدیریتکه سال گذشته در یاسوج برگزار شد فقط صوری بود کسانی که در ازمون کتبی بالاترین امتیاز را اورده بودند در حوزه ابتدایی مسئولان ناتوان ابتدایی با کسر کردن نمرات انها باز کسانی را جایگزین شان کردند که از دفتر نماینده بویر احمد زنگ زده می شد فقط بگویم اخرت خودتان را فدای دنیای دیگران نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
با سلام .
اینجانب دبیر بازنشسته ی آموزش وپرورش از شهرستان ارومیه آ.غربی . اگر چه قرار بود بودجه ی تخصیصی اخیر جهت پرداخت اضافه تدریس همکاران فرهنگی باشد تااین لحظه اضافه تدریس شش ماه دوم سال 97 به احدی پرداخت نشده است . لطفا در جریان و پیگیر باشید.
باتقدیم احترام 10-2-1398
بنگرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
اح و بختم بنده های خدا تو تصاویر همشون نیاز به کاشت مو دارن از کمبود پروتئین هم رنج می برن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار