نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه در حال ساخت فاضلاب قم بازدید کردند و از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه و موانع و مشکلات پیش روی آن آشنا شدند.
کد خبر: ۷۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳ 16 August 2015
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی در حاشیه این بازدید احداث یکی از پیشرفته‌ترین و فنی‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب کشور را در قم کار بسیار بزرگی دانست و ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش دست‌اندرکاران و رفع موانع، این پروژه عظیم تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین مشکلات و موانع اجرای این پروژه را مورد توجه قرار داد و برای پیگیری رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برخی از مناطق قم به علت رهاسازی فاضلاب‌های خانگی در معابر و انهار خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های فاضلاب بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی به وضعیت خوبی در خصوص بحث فاضلاب و رفع مشکلات در این زمینه در شهر خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین آشتیانی نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر اجرای پروژه‌های استان دانست و گفت: با توجه به اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب قم یکی از پروژه‌های با اهمیت است از این پروژه بازدید و مشکلات و موانع این پروژه را مورد بررسی قرار دادیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده است، گفت: پساب حاصل از تصفیه‌خانه قم می‌تواند در این وضع کم آبی در کشاورزی و صنعت و همچنین فضای سبز شهری مورد استفاده قرار گیرد.

وی در پایان از زحمات دست‌اندرکاران اجرای این پروژه قدردانی کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار