رئیس جمعیت هلال احمر نطنز :
تابناک: رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: تمامی تیم‌ها و گروهای امدادی در جاده و کوهستان، برای نجات افراد گرفتار در برف در نطنز به حالت آماده باش در آمده‌اند.
کد خبر: ۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اصغر سلطانی با اشاره به بارش برف در شهرستان نطنز و فعالیت‌های امدادی در شهرستان اظهار داشت: با توجه به آغاز بارش برف در ساعات اولیه بامداد در نطنز و مسیرهای کوهستانی این شهر، تمامی تیم‌های امدادی این مرکز در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ خودرو و یا شخصی در محاصره برف قرار نگرفته است ولی با این وجود برای جلوگیری از حوادث احتمالی 2 تیم امدادی شامل تیم امداد جاده‌ای و تیم امداد کوهستان با تجهیزات کامل، آماده امداد رسانی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: آمادگی تیم‌های امدادی این مرکز همیشه ضامن سلامتی هموطنان بوده است که یکی از اقدامات امدادی این نهاد، کمک به سرنشینان خودروهای گرفتار در برف در زمستان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر امداد رسانی به سرنشینان خودروهای گرفتار در برف و اعزام مصدمین احتمالی، در صورت نیاز سرنشینان خودروها اسکان اضطراری داده می‌شوند و با لوازم گرمایشی و خوراکی‌های مقوی از آن‌ها پذیرایی می‌شود.

سلطانی بیان کرد: در صورت بروز هرگونه مشکلی، همشهریان می‌توانند با شماره‌های 54320177 و همچنین 54320147 تماس گرفته و با گزارش حادثه، ما را در یاری رساندن به مصدومان کمک کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار