معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان ایلام:
معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان ایلام از آغاز طرح تشدید نظارت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۲۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 26 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت اله عبدخانی، اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان درسراسر استان درحال اجرامی شود.

وی گفت: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان و حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک طرح ویژه نظارت بر بازار از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می یابد.

عبدخانی تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی ها ، تالارها و رستورانها ، سوپر مارکت ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام گزارش کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار