کد خبر: ۸۴۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ 02 May 2020
 
 

 
تابناک/آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه باید دانش آموزان کارآفرین تربیت کنید گفت: نباید به وضع موجود علمی امروز قانع باشید و از تجربیات معلمان پیشکسوت بهره گرفته شود.

 آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (شنبه،۱۳ اردیبهشت) در دیدار با معلمان نمونه استان گیلان در مصلی رشت اظهارکرد: معلمی شغل شریف و ارزشمندی است، تربیت، پرورش و شخصیت انسان در بهترین سال‌های عمرش با دستان پر تلاش معلم‌ها شکل می‌گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه معلمی شغل انبیاست و وظیفه همگان است که به این شخصیت ارزشمند احترام بگذارند گفت: جایگاه معلمی بسیار رفیع است، برخی‌ها به عمق راهبردی معلمان نگاه نمی‌کنند، توجه به حقوق و جایگاه معلمان جز ضروریات است که بایستی توجه ویژه‌ای شود.


آیت الله فلاحتی در ادامه به بحران کرونا ویروس اشاره و تصریح کرد: توجه به معلمانی که در عرصه دانش، تلاش جهادی می کنند؛ ضروری است.


وی با تاکید بر اینکه معلمان کار علمی را رها نکنند چرا که علم چشمه حیات و زندگی است افزود: بی توجهی به جناح، تفکر و گرایش سیاسی در بین معلمان امری لازم و ضروری است.

 

امام جمعه رشت به بیکاری و اشتغال جوانان تحصیل‌کرده اشاره و عنوان داشت: پرورش دانش آموزان کارآفرین در فضای آموزش و پرورش، اشتغال آیندگان را فراهم می‌کند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: نباید به وضع موجود علمی قانع شوید بلکه باید به میانگین علمی جهانی دسترسی پیدا کرده و نیروی انسانی توانمند وارد جامعه کنید که جز افتخارات جهانی ایران اسلامی شوند.


آیت الله فلاحتی اظهارکرد: بیش از ۲۰۰ رشته در دانشگاه وجود دارد که عملی نبوده و زمینه کارآفرینی ندارند درحالیکه باید دانش‌آموز کارآفرین تربیت کنید زیرا کار و تولید باعث چرخش اقتصاد شده و آسیب های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه معلمان پیشکسوت مورد توجه و حمایت قرار گیرند خاطرنشان ساخت: مسئولان ذی ربط بایستی از تجربیات و ایده های معلمان بازنشسته و باتجربه استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار