تابناک: ماموران انتظامي اصفهان طي سه عمليات موفق شدند سه محموله کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 900 ميليون ريال را کشف کنند.
کد خبر: ۸۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 29 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، جانشين فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار كرد: ماموران انتظامي اصفهان طي سه عمليات موفق شدند سه محموله کالاي قاچاق شامل يک هزار و 353 بسته چاي قاچاق، 79 عدد گوشي خارجي قاچاق و 23 تن برنج خارجي قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ حسين حسين زاده گفت: ماموران در يک عمليات در بازرسي از انبار يک مغازه چاي فروشي تعداد يک هزار و 353 بسته چاي خارجي قاچاق به ارزش 200 ميليون ريال فاقد هر گونه مدارک گمرکي را کشف کردند.

وي ادامه داد: ماموران در يک عمليات ديگر موفق شدند تعداد 79 عدد گوشي قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال را در بازرسي از دو مغازه موبايل فروشي کشف کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان اصفهان همچنين به کشف 23 تن برنج خارجي به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال در يکي از محورهاي ورودي شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: ماموران در بازرسي از يک دستگاه تريلر در يکي از محورهاي ورودي شهر اصفهان موفق شدند اين محموله را کشف کنند.

سرهنگ حسين زاده با اشاره به اينکه در اين سه عملیات‌ 4 متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند، گفت: پليس مبارزه با كساني که در اين زمينه فعاليت می‌کنند را جزو وظايف ذاتي و اصلي خود می‌داند و با تمام توان با قاچاقچيان کالا برخورد قانوني و قاطع خواهد داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار