مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن از ایجاد اورژانس هوایی در شهر داران خبر داد و گفت: بیمارستان شهید رجایی داران با وجود امکانات و تجهیزات پزشکی به عنوان مرکز درمانی غرب استان معرفی شد.
کد خبر: ۸۴۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 11 May 2020

سیف الله صالحی اظهار داشت: با اعلام شیوع بیماری کرونا شبکه بهداشت و درمان وارد میدان مبارزه شد و شدت بیماری کاهش و تا حدودی کنترل شد.

وی گفت: اکنون تعداد بیماران بستری کاهش یافته است اما اعلام آمار بیمار مثبت به دلیل در دسترس قرار گرفتن کیت‌های تشخیصی ایرانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی تغییر پیدا کرد یعنی اگر تست بیمار مشکوک به کرونا مثبت اعلام شود طبق پروتکل بهداشتی از نزدیکان بیمار نیز تست گرفته می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدن تصریح کرد: در درمانگاه سرپایی فریدن با شناسایی یک بیمار مثبت بلافاصله از تمام نزدیکان این بیمار تست کرونا گرفته و قرنطینه بیمار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر یک بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در دور افتاده‌ترین روستای شهرستان فریدن شناسایی شود بلافاصله اکیپ بهداشت محیط و واحد مبارزه با بیماری‌های واگیردار شبکه بهداشت و درمان فریدن وارد عمل شده و ضمن ضدعفونی محیط زندگی حتی از نزدیکان بیمار تست کرونا گرفته می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار