در شبانه روز گذشته ۸ نفر در البرز بر اثر ابتلا به بیماری ویروسی کرونا جان باختند و مجموع جانباختگان این بیماری در استان البرز به ۹۷۵ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ 06 September 2020
به گزارش «تابناک البرز» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: از دیروز تا امروز ۱۶  شهریور، ۶۰ بیمار با علائم كووید 19 در مراكز درمانی استان بستری شده اند.

دکتر محمد فتحی گفت: مجموع موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان ۱۵ هزار و۷۷۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۳۴ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹۳ نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۱۶۶ نفر بیمار قطعی کووید 19 هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۴۵۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۰ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

دکتر فتحی با اشاره به اینکه ۹۳ بیمار بستری شده جوان و کم تر از 50 سن دارند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۸ نفر رسید.

دکتر فتحی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴هزار و ۴۰۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص و در ۲۴ ساعت گذشته ۴۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار