کد خبر: ۹۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 08 September 2015

مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس آمار موجود امروز بخش اعظمی از حوزه بخش کشاورزی در قالب تعاونی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، احمد بیگدلی ظهر امروز در آیین دهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان البرز اظهار داشت: سهم تعاونی‌ها در بسیاری از اقدامات چشمگیر است لذا براساس آمار موجود امروز 20 درصد ساخت و سازها مسکن شهرها با تعاونی‌های صورت می‌گیرد.

مدیرکل دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: اقتصاد مقاومتی با توجه به شرایط منطقه‌ای، بین‌المللی و ارزش‌های اسلامی باید همراه با تاب‌آوری باشد لذا این مهم بدون حضور مردم و سرمایه‌گذاری‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اقتصاد پایدار نیروی انسانی و تعاونی‌ها می‌تواند عوامل بسیار مهم محسوب شوند،‌ افزود: اگر مردم به صورت گسترده در اقتصاد مشارکت نداشته باشند، اقتصاد مقاومتی تحقق نمی‌یابد.

بیگدلی خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که در کشور هرجا که دولت نیاز به جلب مشارکت آحاد مردم در تعاونی‌ها داشته باشد، مردم حضور دارند لذا اگر مجری سیاست‌های دولتی باشیم، نقطه مثبت برای ما خواهد بود و در غیر این صورت برای تعاونی‌ها آسیب به‌شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه اکثر سیاست‌های مسکن بدون حضور تشکل‌های مردمی اجرایی نمی‌شود، افزود: تمام سیاست‌های مسکن مبتنی بر وجود زیرساخت‌ها، نهادهای مالی خرد و انجمن‌های مردم‌گرا است.

در این مراسم از تعاونگران برتر استان البرز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار