رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۷۰ ‌درصد مبتلایان جدید کرونا در استان، متعلق به شهرستان بویراحمد است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ 11 November 2020
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان پناه سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، افزود: روز گذشته از ۴۳۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۵ درصد موارد مثبت شد.
یزدان پناه تصریح کرد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد با ٧٠ درصد، کهگیلویه با ١٠ درصد، گچساران ٦ درصد و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
وی ابراز داشت: در حال حاضر ۴۲۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ابتلای ۱۶۸ بیمار قطعی است.
یزدان پناه با تاکید بر اینکه ۲۹ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند، خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد دوازده هزار و ۴۸۵ نفر بهبود یافته گزارش شد.
وی همچنین از افزایش شمار جان باختگان کرونا استان به ۲۴۰ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۲ هم استانی بر اثر ابتلاء به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
وی با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت در جامعه، تاکید کرد: با توجه به اینکه ابتلای بالای حدود ٣٠ درصد موارد بیماری کرونا به صورت خانوادگی، لازم است مردم از هم نشینی‌های خانوادگی پرهیز نموده و از حضور در هر تجمعی و مسافرت به مناطق شلوغ و پر خطر اجتناب کنند.
یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سردی هوا و شروع آنفلوآنزا، مردم باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی را اجرایی کرده تا میزان ابتلاء به این بیماری کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار