مشارکت ۵ درصدی مدارس استان؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح تحول مدرسه خوانا در مدارس استان اجرا می‌شود، گفت: پنج درصد از مدارس فعلاً در این طرح مشارکت خواهند داشت.
کد خبر: ۹۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 10 December 2020

اجرای طرح مدرسه خوانا در برخی مدارس فارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در نشست علمی و افتتاحیه بسته تحولی خوانا که ظهر پنج شنبه در آموزش و پرورش سمنان برگزار شد، از اجرای این طرح در پنج درصد مدارس استان خبر داد و بیان کرد: این طرح فعلاً با مشارکت ۲۰۸ نفر از کارشناسان تعلیم و تربیت، معلمان و آموزگاران به اجرا در می‌آید.

وی با بیان اینکه این بسته تحولی که یکی از ۱۲ بسته تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است با سه رویکرد تلفیقی، مشارکتی و مدرسه محور انجام خواهد شد، ابراز کرد: والدین، معلمان و همکاران ما در اجرای این طرح همکاری خوبی خواهند داشت.

محمد دستورانی افزود: طرح خوانا فرصتی است برای بهتر زندگی کردن و هدف پرورش مهارت‌های زبانی دانش آموزان درست خواندن، درست نوشتن، درست گوش کردن، درست صحبت کردن و آداب و مهارت‌های زندگی ادب، مسئولیت پذیری و جرأت‌ورزی در دانش آموزان است.

دستورانی با بیان اینکه مدرسه به عنوان کانون اصلی و زیربنای تربیت و آموزش است، گفت: دوره ابتدایی به عنوان دوره طلایی و پنجره آموزش و پرورش محسوب می‌شود همچنین باید گفت زبان و مهارت‌های زبانی و برقراری ارتباط زیربنای فعالیت‌های انسان‌ها و کلید تمامی یادگیری‌های انسانی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار