مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی و کاهش دید افقی به علت پدیده مه را از مخاطرات سامانه بارشی جدید در استان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 04 February 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، "رضا کاکاوند" در گفت و گو با ایسنا، افزود: با تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو استان نسبتا پایدار خواهد بود.
وی تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی به تدریج از بعدازظهر شنبه تا اواسط روز یکشنبه در غالب مناطق استان افزایش ابر و بارش باران و در ارتفاعات و مناطق مستعد بارش برف، احتمال رعد و برق و بارش تگرگ در بعضی ساعات وزش باد" نسبتا شدید" پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی و کاهش دید افقی به علت پدیده مه را از مخاطرات این سامانه عنوان کرد.
کاکاوند تاکید کرد: اجتناب از تردد غیرضروری به ویژه در محورهای مواصلاتی و در صورت تردد رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، صعود نکردن به ارتفاعات، اتخاذ تدابیر لازم توسط سازمان های امدادی و خدمات رسان توصیه می شود.
وی بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته امامزاده جعفر با بیشینه دمای ۲۳.۶ سانتی‌گراد گرم‌ترین و یاسوج با کمینه دمای صفر سانتی‌گراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار