امام جمعه دلفان:
حجت الاسلام خانی، به نقش بانوان در نهادینه سازی ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین هستند.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 15 February 2021

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی،  امروز(27بهمن) در دیدار بانوان فعال دینی و فرهنگی شهرستان نورآباد گفت: بانوان نقش مهمی در تبیین و ترویج ارزش های اخلاقی و دینی در جامعه دارند.

امام جمعه دلفان افزود: در سایه اخلاص و سعه صدر بانوان می توانند در راستای تبیین اصول اخلاقی در خانواده و جامعه نقش آفرین باشند.

وی به نقش بانوان در گسترش تمدن اسلامی در جهان اشاره و خاطرنشان کرد: باید با بیان ارزش ها و کرامت انسانی زن در جهان، در راستای تبیین اصول اخلاقی در جامعه گام برداشت.

حجت الاسلام خانی بیان داشت: بانوان فعال و فرهنگی شهرستان می توانند در ارتقا سرانه دینی ایفای نقش کنند و دراین زمینه باید برنامه ریزی شود.

وی اظهار داشت: با مدیریت باید در راستای هدفمند سازی برنامه‌های دینی و فرهنگی بانوان اقدام شود و نقش بانوان در ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه، تحکیم بنیان خانواده و خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن پر رنگ شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار