رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از ایجاد اطمینان خاطردر خصوص حفظ سلامت مردم جهت حضور در انتخابات خبر داد .
کد خبر: ۹۷۲۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ 18 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد یزدان پناه ظهر امروز گفت : از دو روز قبل از انتخابات بازرسان حرفه ای بهداشت محیط با همکاری و تیپ ۴۸ فتح نظارت و مدیریت بر کار گندزدایی و ضدعفونی حوزه شعب اخذ رای را انجام دادند .
یزدان پناه در ادامه افزود : بازرسان و کارشناسان مرکز هداشت شهرستان در حال توزیع ماسک هستند ، ضمن اینکه الکل ها و ژل های ضد ماسک را در مراکز رای گیری مستقر کردیم .
وی ادامه داد : از شهروندان عزیز درخواست دارم که در خصوص رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری  در راستای حفظ سلامت خود و دیگران حساسیت ویژه ای به خرج دهند .
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد بیان کرد : در برخی از صندوق ها رعایت فاصله گذاری و پروتکل های بهداشتی نمی شود که تا جایی که امکان دارد همکاران ما تذکر می دهند .
محمد یزدان پناه گفت : برای بیماران کووید ۱۹ که در منزل و یا بیمارستان  بستری هستند با استخرج اسامی این عزیزان صندوق جداگانه ای در نظر گرفتیم که به طور سیار از آنها اخذ رای می شود .
وی خاطرنشان کرد :در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی تعارف با کسی نداریم شعبی که رعایت پروتکل ها و دستورالعمل ها را انجام ندادند و یا تهویه مناسبی ندارند  یا پلمب خواهیم کرد و یا به فرمانداری و حوزه دادستانی گزارش ارسال می کنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار