اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سومین جلسه خود لایحه کاهش مصرف محصولات پلاستیکی را بررسی می‌کنند.
کد خبر: ۹۷۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 20 June 2021

 

به گزارش تابناک تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه در سیصد و سومین جلسه خود، ادامه بررسی لایحه اصلاح مصوبه الزام شهرداری تهران به تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه ها و محصولات یکبار مصرف پلاستیکی و جایگزین کردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیکی در کلیه مراکز وابسته به شهرداری تهران را در دستور کار دارند.

همچنین لایحه شهردار تهران در خصوص تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص اصلاحیه مصوبه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند (عادی) با اصلاحات بعدی و قرائت گزارش کمیسیون های(سلامت محیط زیست و خدمات شهری برنامه و بودجه) مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اعضای شورا، بررسی صورتجلسات شصت و یکمین و شصت و دومین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران، بررسی طرح ایجاد سامانه واحد درخواست نظارت و پیگیری شهروندان، را در دستور کار قرار می دهند.

همچنین لایحه شهردار تهران در خصوص اخذ مجوز تملک و تصویب معامله پلاک ثبتی از اراضی طرشت و لایحه شهردار تهران در خصوص اعطای مجوز جهت انعقاد قراردارد احداث و تکمیل پروژه های نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص «مجوز واگذاری حق بهره برداری و تمدید قرارداد قطعه زمین به چند پلاک ثبتی متعلق به شهرداری به انجمن خوشنویسان ایران» نیز بررسی قرار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار