رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اعلام هشدار نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: مجموع مبتلایان استان به ۴۰ هزار و ۴۵۱ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ 04 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و حضور در تجمعات همچنین ساده انگاری و تصور از بین رفتن کرونا از عوامل افزایش مبتلایان و بستری ها در استان است و می تواند زنگ خطری برای تغییر وضعیت سایر شهرستان ها باشد.

وی افزود: همچنین ۲۵ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان ۸۳ نفر است و ایلام و مهران به ترتیب با هفت و ۶ مورد جدید همچنان دارای بیشترین تعداد بستری های جدید هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه روند بستری های استان همچنان افزایشی است، گفت: از بستری های جدید چهار مورد مربوط به ایوان، ۲ نفر آبدانان، ۲ نفر بدره، یک نفر چرداول، یک نفر دره شهر، یک نفر سیروان و یک نفر نیز مربوط به چوار است.

دکتر کریمیان با یادآوری اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا نداشتیه ایم و تعداد فوتی ها همچنان ۸۰۷ نفر است، ادامه داد: شهرستان مهران در وضعیت قرمز و ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه مجموع بهبودیافتگان کرونا در استان ۳۹ هزار و ۱۳۵ نفر است، افزود: شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره، ملکشاهی، ایوات، چرداول، سیروان و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی تاکید کرد: مردم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هر علائمی از سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار