فرماندار خرم‌آباد گفت: بانک‌های شهرستان باید پرداخت تسهیلات اشتغال‌زا و با سود کم را در اولویت کاری خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۸۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 09 August 2021

به گزارش تابناک لرستان،  جعفر طولابی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان افزود: ایجاد اشتغال از مهمترین نیازهای این قشر فعال جامعه است بنابراین بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات جهت تحقق این مهم را در اولویت قرار دهند.

وی ایجاد اشتغال و تامین مسکن را مهمترین مطالبه جوانان برشمرد و اظهار داشت: تهدیدهای اجتماعی از جمله آسیب‌های ناشی از توطئه و نقشه های دشمنان امروزه از اصلی‌ترین چالش ها درحوزه جوانان است که می توان با ایجاد اشتغال از این خطرات کم کرد.

فرماندار خرم‌آباد بر توسعه مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای جهت ارتقای اشتغال جوانان تاکید کرد و گفت: مهارت‌های تخصصی مورد نیاز جوانان آموزش داده شود و غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر از جامعه توسط نهادهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی در دستور کار قرار گیرد.

طولابی تصریح کرد: جوانان اصلی‌ترین و مهمترین سرمایه اجتماعی یک جامعه محسوب می‌شوند، به همین منظور و در راستای ارتقای جایگاه این قشر ستاد ساماندهی در سطح ملی و استانی تشکیل شده است.

وی بیان داشت: تشکل‌های مردمی، تعاونی و سمن‌ها ( سازمان های مردم نهاد) ظرفیت خوبی هستند که می‌توانند در تحقق اهداف این ستاد مهم کمک بسزایی ایفا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار