مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ۲۰۰ داوطلب از هیات‌های استان مرکزی برای کمک به مدافعان سلامت به بیمارستان‌ها اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۸۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 15 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی افزود: اعضای هیئات در استان مرکزی برای کمک به کادر بهداشت و درمان پیش‌قدم شدند که در همین راستا ۲۰۰ داوطلب از هیئت‌های مختلف شهرستان‌های استان مرکزی برای حضور در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی یادآورشد: مقدمات کار فراهم‌شده تا این افراد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان‌های معین‌شده حضور پیدا کنند و با طلاب عزیزی که در ستاد بحران‌های حوزوی ساماندهی شده‌اند، در بیمارستان‌ها در کنار جهادگران عرصه سلامت قرار بگیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های نظارتی بهداشتی بر هیئت‌ها اضافه کرد: در راستای نظارت بر هیئت‌ها جلسه توجیهی همیاران سلامت که از خود هیئتی‌ها معرفی‌شده‌اند برگزار شد تا همین همیاران سلامت نظارت را انجام دهند و کارها را خوب پیش ببرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی این هیئت در چهار نقطه شهر اراک ایستگاه نذر سلامت و فرهنگی برپا کرده اند و مردم می‌توانند نظراتشان را به این چهار پایگاه تحویل دهند.
حجت‌الاسلام عباسی گفت: امید می رود با هم‌افزایی و همگرایی بین مدیران هیئت‌ها و فضای فرهنگی که از سوی این نهاد ایجادشده به نتیجه مطلوب برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار