فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه سپاه تا ریشه کنی کرونا در کنار مردم است، گفت: سوله و تجهیزات سپاه استان البرز آماده خدمات دهی به واکسیناسیون کرونا شد.
کد خبر: ۹۸۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 24 August 2021

سوله و تجهیزات سپاه البرز آماده خدمات دهی به واکسیناسیون کرونا شد

به گزارش «تابناک البرز» سردار حیدر نیا در جمع فرماندهان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار داشت: افتخار ما خادمی ملت شریف و نجیب ایران و بسیجیان است.

وی در ادامه افزود:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و در هر شرایط کنار مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه کار سپاه کمک  به مردم و گره گشایی از آنان است، ادامه داد: سپاه مردم دار و مردم دوست است و برای کمک به مردم تلاش می کند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه  حرکت جهادی باید سر لوحه کار بسیجیان و پاسداران ولایت مدار باشد و این خواسته فرماندهی معظم کل قوا است ، ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا سپاه البرز پای کار آمد و به مردم استان البرز خدمات رسانی به اندازه توان انجام داد.

وی با بیان اینکه  تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان البرز تبدیل به یک مرکز سلامت شد و از هیچ اقدام و خدمتی برای کمک به کادر درمان و مهار این بیماری کوتاهی نشد، گفت: در سازمان بسیج و سپاه با توجه به منویات رهبر  معظم انقلاب اسلامی تا مهار کامل کرونا در خدمت مردم هستیم و برنامه جامعی برای همکاری با مجموعه‌های بهداشت و درمان داریم.

سردار حیدر نیا بیان کرد: مأموریت ویژه امروز در سپاه و بسیج مهار بیماری کرونا است و هرچه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی داریم در صورت ضرورت باید در اختیار مهار این بیماری قرار گرفته شود. 

وی افزود: در طرح شهید قاسم سلیمانی باید از تجارب قبلی استفاده و به قطع زنجیره این بیماری کمک کرد و باید با راه‌اندازی مراکز جدید واکسیناسیون از تجمع و انتظار مردم برای واکسینه شدن کاسته شود. 

فرمانده سپاه استان البرز در عنوان کرد: تمامی سوله‌ها و مکان‌های قابل استفاده در سپاه در صورت نیاز باید در اختیار مراکز بهداشت و درمان استان البرز قرار گیرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار