مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به مشاغل خانگی و خود اشتغالی به تازگی به این استان ابلاغ شده است.
کد خبر: ۹۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود احمدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: اعتبارات امسال در بخش مشاغل خانگی و خود اشتغالی 170 میلیارد ریال است که به تازگی به خراسان رضوی ابلاغ شده اما هنوز اعتبارات سایر بخش‌ها ابلاغ نشده است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: اعتبارات سایر بخش‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ نشده است تا بتوانیم در بین شهرستان‌های استان تقسیم کنیم.

احمدی در رابطه با میزان دریافت بیمه بیکاری به متقاضیان بیمه بیکاری‌گفت: بیمه بیکاری به همه کارگران مجرد و متاهل که دارای سابقه کار حداقل یک سال هستند تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان‌کرد: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری تا یک ماه پس از پایان قرار داد کار و یا اخراج می‌توانند برای دریافت بیمه بیکاری با مراجعه به ادارات کار برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی عنوان‌کرد:برخی از متقاضیان دریافت بیمه بیکاری که نتوانستند تا یک ماه پس از پایان قراردادکار بیمه بیکاری نتوانستند ثبت‌نام‌کنند تا سه ماه پس‌ از اتمام قرار داد کار بنا بردلایل موجهه با مراجعه به شورا های حل اختلاف میتوانند نسبت به دریافت بیمه بیکاری اقدام کنند.

احمدی به مدت زمان استفاده از بیمه بیکاری اشاره و بیان‌کرد:به متقاضیان بیمه بیکاری از 6 تا 56 ماه بیمه بیکاری تعلق می‌گیرد که میزان پرداختی بیمه بیکاری‌کارگران دو سوم حقوق پایه زمان اشتغال به‌کارگر متقاضی پرداخت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار