کد خبر: ۹۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸ 23 September 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: 23 نفر از البرز به نهمین جشنواره موسیقی جوان راه یافتند.

سید موسی حسینی کاشانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: جشنواره موسیقی جوان هرساله به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره موسیقی جوان که میزبان فعالان رشته‌های مختلف موسیقی از سراسر کشور بود درشهریورماه گذشته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این جشنواره و اعلام نتایج، 23 نفر ازاستان البرز به بخش دوم این جشنواره راه یافته و یا موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

این مسئول گفت: فلوت، دوتار، سنتور، تمبور، عود ،پیانو و گیتار ،تار و کمانچه بخشی از سازهای راه یافتگان و مقام آوران این جشنواره بود .

وی ادامه داد: بیشتر افرادی که ازاستان البرز به این جشنواره راه یافتند از شهرستان‌های کرج، فردیس و ساوجبلاغ بودند.

حسینی کاشانی یادآورشد: راه یابی 23 نفر به این جشنواره کشوری نشان می‌دهد استان البرز دارای استعداد ها و پتانسیل‌های فراوانی در رشته‌های مختلف موسیقی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اظهار کرد: بدون شک اگر زمینه مناسب برای شکوفایی هرچه بهتر این استعدادها فراهم شود و امکانات مورد نیاز در اختیار آنها قرار بگیرد، طی سال‌های آتی حضور این جوانان درعرصه موسیقی کشور خواهیم بود.

وی اظهار کرد: ستارگان امروز موسیقی ایران جوانانی بودند که استعدادهایشان به موقع کشف و پرورش داده شد.

حسینی‌کاشانی در پایان گفت: اگر می‌خواهیم در سال های آینده دربخش موسیقی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به نوجوانان و جوانانی که امروز دراین حوزه فعالیت می‌کنند بها بدهیم و این باور را در آنها ایجاد کنیم که می‌توانند فضا و جایگاه موسیقی ایران را درآینده تغییر دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار