تحلیلگران رسانه‌ای بسیج در کوهسنگی مشهد

از سوی انجمن تحلیلگران رسانه ای غرفه ای به منظور تحلیل و بررسی نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در انقلاب ملت‌های مسلمان در نمایشگاه داستان ایستادگی ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 24 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از  صبح توس، سید ناصر نعمتی سرپرست انجمن تحلیلگران رسانه ای از بر پایی غرفه انجمن تحلیلگران رسانه‌ای با موضوع نقش رسانه‌های اجتماعی در بیداری اسلامی خبر داد وافزود :این غرفه کار خود را از روز چهارشنبه ۲۵ شهریور در نمایشگاه داستان ایستادگی در بوستان کوهسنگی آغازکرد.

نعمتی افزود: اعضای انجمن تحلیلگران رسانه‌ای با به تصویرکشیدن صحنه‌هایی از اعتراضات مردمی در کشورهای اسلامی منطقه این مسأله را مورد توجه قرار داده‌اند که رسانه‌های اجتماعی گرچه نقش غیر قابل انکاری در این تحولات داشتند که ناشی از قدرت شبکه و قابلیت آنها می باشد اما در حقیقت این شبکه‌ها شتاب‌دهندۀ تحولات بودند نه عامل آن و در واقع بخشی از نقشه استکبار جهانی پیرامون انقلاب‌های کشورهای مسلمان، تلاش برای پر رنگ کردن نقش شبکه‌های اجتماعی و مجازی در بروز این خیزش‌ها برای انکار ماهیت اسلامی این انقلاب‌ها یا همان بیداری اسلامی است.

سرپرست انجمن تحلیلگران رسانه بیان داشت: پخش کلیپ‌هایی با مضمون نقش رسانه‌ها در انقلاب بحرین، مصر، یمن و … و نمایش صفحاتی از فیس‌بوک و توییتر که انقلابیون در آن به نشر آرمان‌های انقلابی خود می‌پردازند و قرارهای تجمعات را می‌گذارند و… بخش دیگری از فضای غرفه را شامل می‌شود.

علاقمندان حوزه تحلیل و رسانه می‌توانند پس از بازدید از غرفه با تکمیل فرم عضویت علاوه بر شرکت در دوره‌های آموزشی انجمن تحلیلگران در جریان دیگر برنامه‌های سازمان بسیج رسانه نیز قرار گیرند.

قابل ذکر است نمایشگاه داستان ایستادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۲۵شهریور ماه تا ۶ مهر همه روزه از ساعت ۱۶الی ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار