امام جمعه دامغان: بصیرت مردم در مساله اختلال سوخت دشمن را مایوس کرد

امام جمعه دامغان گفت: مردم با صبوری خود در اختلال سامانه سوخت رسانی بصیرت اجتماعی را به نمایش گذاشتند و دولت با تدبیر خود دشمن را مایوس کرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳ 29 October 2021

امام جمعه دامغان: بصیرت مردم در مساله اختلال سوخت دشمن را مایوس کرد

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلی امام خمینی (ره) دامغان برگزار شد، افزود: هیچ نگرانی از بابت سوخت‌رسانی وجود ندارد و با تدبیر دولت و بصیرت مردم، شرایط ارائه سوخت به زودی به حالت عادی برمی‌گردد.

وی به دیدار اعضای کنفرانس وحدت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ادای حق جامعیت اسلام یکی از مطالب مهمی بود که در این نشست اشاره شد و وحدت همه امت اسلام در سایه همین نگاه شکل می‌گیرد که باید تبیین شود و بدانیم عدل و عدالت مهمترین هدف بعثت انبیا است که تصمیم ها نیز باید با پیوست عدالت باشد.

رستمیان به برگزاری اجلاس همسایگان افغانستان اشاره و تصریح کرد: تنها راه حل افغانستان برای خروج از بحران و رسیدن به شرایط پایدار، ساختار سیاسی فراگیر با مشارکت همه اقوام است که بدون شک ایجاد این حکومت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

وی بیان کرد: مسوولان استانی و شهرستانی مشکلات را بررسی کردند و تصمیم‌های خوبی گرفته شده است که امیدواریم با توجه به شرایط مالی دولت، توجه ویژه به مشکلات شود و مصوبات دولت برای مردم شادی آفرین باشد.

رستمیان به سالگرد ورود حضرت فاطمه (س) به شهر قم اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری حوزه علمیه و مرکز نشر معارف اهل بیت(ع) از برکات ورود این بانو به شهر قم است. 

وی به ۱۳ آبان ۵۷ و روز دانش آموز اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۰ دانش‌آموز در تظاهرات رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و تسخیر لانه جاسوسی هم یکی از حوادث این روز بود که دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی را تسخیر کردند و روز ملی مبارزه با استکبار رقم خورد.

امام جمعه دامغان گفت: استکبارستیزی راه همه انبیا و راهبردی برای همه است که راز و رمز خروج آمریکا از منطقه نیز به دلیل استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران بوده است. 

خبرهای مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار