هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران در شهرری برگزار می‌شود

هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری چهارشنبه ۲۶ و پنج شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲ 14 November 2021

به گزارش تابناک تهران، رامین محمد علی طهرانی دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: این کنفرانس در سال های گذشته در دانشگاه های دولتی برگزار می شد که با تلاش های بسیار برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برگزاری می شود.

وی عنوان کرد: دبیرخانه این کنفرانس از ۸ ماه قبل کار خود را آغاز و فراخوان ها و اطلاع رسانی ها از طریق وب سایت کنفرانس انجام شد. ۱۰۰ مقاله دریافت که هر مقاله بررسی و داوری و نهایتاً حدود ۷۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت حضوری و مجازی ارائه خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بیان داشت: کارگاه‌های این کنفرانس از روز سه شنبه ۲۵ آبان ماه برگزار خواهد شد که ۱۴ کارگاه مشخص و پژوهشگران و علاقمندان در آن ثبت نام کردند که پس از اتمام این کارگاه ها گواهینامه معتبر به افراد اعطاء خواهد شد.

طهرانی با اشاره به مراسم افتتاحیه این کارگاه که ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه است گفت: در این همایش شاهد سخنرانان کلیدی در داخل و خارج کشور هستیم و در هر دو روز کنفرانس نشست تخصصی و ارائه مقالات در حوزه رادار و سامانه های مراقبتی خواهد بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: افرادی که امکان حضور آنان به خاطر شرایط کرونا محیا نمی باشد نبود ارائه مقالات شان ضبط شده و پخش خواهد شد و ۱۰ دقیقه به صورت زنده برای آنها پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است و هر فضای ارائه یک رئیس بخش دارد که از اعضای هیات علمی رشته مخابرات می باشند.

طهرانی ضمن تشکر از حامیان مادی و معنوی این کنفرانس گفت: این کنفرانس با حمایت ارگان ها و سازمان های لشکری و کشوری، نیروی دریایی سپاه، صا ایران، صا شیراز، هوا و فضای سپاه، شرکت رستافن، و همچنین حامیان معنوی از جمله مجله رادار دانشگاه امام حسین(ع)، ISC ، IEEE و سیویلیکا مورد حمایت قرار گرفته و مقالات برگزیده در این پایگاه ها نمایه سازی خواهد شد و در روز اختتامیه مقالات برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی افزود: از دیگر برنامه های جانبی این کنفرانس مسابقه چالشی با موضوع رادار و سامانه های مراقبتی و همچنین نشست بررسی تخصصی و انتخاب رساله برتر دکتری در حوزه مخابرات و رادار می باشد که به افراد برتر جوایزی اهدا می شود.

دبیر هشتمین کنفرانس ملی رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران گفت: با همکاری سازمان های نظامی و ارگان های کشوری نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات حوزه مرتبط با رادار و سامانه های مراقبی که امکان نمایش عمومی دارند در فضای مسقف برای بازدید شرکت کنندگان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار