برترین‌های مسابقه قرآن زندانیان منطقه هفت کشور در یزد معرفی شدند

آیین اختتامیه مسابقه قرآن مددجویان منطقه هفت سازمان زندان‌های کشور که از دیروز( دوشنبه) آغاز شد، عصر سه‌ شنبه در سالن شهید بهشتی اداره‌کل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی یزد پایان یافت و افراد برتر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 15 December 2021

این مسابقه از دیروز ( دوشنبه ) در ۱۵ رشته با حضور ۵۰ نفر از مددجویان زندان‌های منطقه هفت شامل استان‌های یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سالن شهید بهشتی یزد آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در پایان این مسابقه در حفظ کل قرآن ، ع- طاهری از یزد و قنبرزهی از سیستان و بلوچستان اول و دوم شدند و در حفظ ۲۰ جزء، ر-بارک زهی از یزد، غ-بارک زهی از سیستان و بلوچستان و م-جبالی از کرمان اول تا سوم شدند.

در حفظ ۱۵ جزء، س-براهویی از یزد، ع-زهی از سیستان و بلوچستان و الف- عامری از کرمان و در حفظ ۱۰ جزء، ن- عبدپور از هرمزگان، ر- بهزادی از کرمان و م-شه بخش از سیستان و بلوچستان و در حفظ ۵ جزء، و- بخش رمشکی از کرمان، ع- براهویی از سیستان و بلوچستان و سید ح- موسوی از یزد در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

در حفظ سه جزء ر- مهرجویی از سیستان و بلوچستان، م-غافلی نژاد از هرمزگان و الف-کرم زهی از یزد و در حفظ یک جزء، الف- دهواریاز نژاد از سیستان و بلوچستان، س- احمدی از یزد و م- نارویی از کرمان ، در حفظ سوره منتخب ن-یوسف زهی از یزد، ع- تو تازهی از سیستان و بلوچستان و حفظ موضوعی م- خبیری از یزد، قرائت تحقیق ف- ذاکرزاد از سیستان و بلوچستان، م- دهستانی از یزد و الف- پور یوسفی از هرمزگان برتر شدند.

همچنین در قرائت ترتیل م- کلکلی از سیستان و بلوچستان، م- بیات عبدالله از یزد، ش- احمدی از هرمزگان، در بخش اذان، الف- سوزن کار از یزد، ج- دولتی از کرمان، س- شه بخش از سیستان و بلوچستان، در دعاخوانی خ- بهزادی نژاد از هرمزگان، ج- فخری از کرمان، سید ع- میررحیمی از یزد و تفسیر قرآن کریم م- وزیری از یزد، م- ولایتی از کرمان و م-خمسه از هرمزگان اول تا سوم شدند.

و در بخش ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه الف-نونژاد از یزد، م- سنجریان از کرمان و م- حکمتی خوان از هرمزگان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.

هم اکنون در استان یزد سه ندامتگاه شامل زندان مرکزی و شماره ۲ در شهر یزد و یک زندان در اردکان وجود دارد و ۲ بازداشتگاه در شهرستان‌های خاتم و ابرکوه دایر است و در مجموع حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در استان زندانی هستند.

استان یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار