موجودی و کیفیت کالاهای اساسی در اصفهان مطلوب است

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان گفت: بنا بر بررسی‌ها و نظارتهای صورت گرفته میزان موجودی و کیفیت کالاهای اساسی برای ایام نوروز به نسبت سالهای قبل در استان مطلوب گزارش شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲ 22 March 2022

حسین ایراندوست افزود: در این راستا تیم‌های نظارتی از ۱۵ اسفند سال گذشته کار نظارت میدانی بر عرضه و فروش کالاهای اساسی ایام عید را در استان با جدیت انجام دادند که تا ۱۵ فروردین نیز ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تیمهای نظارتی متشکل از کارشناسان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، بازرسی اصناف، بسیج، تعزیرات و دادستانی است که با واحدهای صنفی متخلف در عرضه کالاها از نظر قیمت و کیفیت با فوریت و حکم قضایی برخورد می‌کنند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان اصفهان با بیان اینکه میزان تخلفات صنفی در این مدت بسیار اندک بوده است، افزود: تنها یکسری تخلفات در بحث فروش مرغ مشاهده شد که تیمهای نظارتی با همکاری تعزیرات  و با حکم دادستانی اقدام به پلمب چند مغازه مرغ فروشی کردند.

وی با بیان اینکه عرضه مرغ گرم تولیدی استان با قیمت ۲۹ هزار و ۵۰۰ و مرغ منجمد با قیممت ۲۰ هزار تومان به وفور در این ایام صورت گرفته است، گفت: از امشب مجدد فعالیت کشتارگاه‌های مرغ در استان آغاز می‌شود و مرغ گرم و تازه از فردا در بازار عرضه می‌شود.

ایراندوست، همچنین به آخرین قیمت عرضه گوشت گوسفند درجه یک با قیمت ۱۶۰ هزار تومان در استان اشاره کرد و گفت: دیگر کالاهای اساسی شامل، برنج، شکر و روغن نیز با قیمتهای مصوب و تحت نظارت در بازار عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: ۲۲۰ مرکز توزیع میوه ایام عید در استان فعال است که از این تعداد ۶۰ مرکز در شهر اصفهان دایر است و در عرضه میوه با کیفیت از اسفند سال گذشته تا کنون هیچ مشکلی وجود نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار