کسب مدال نقره دانش آموز بابلسر بعد از ۱۳ سال در مازندران

زینب الطافی دانش آموز مدرسه طلیعه انقلاب بابلسر توانست مدال نقره المپیاد کشوری بافت فرش دستبافت را بعد از سیزده سال برای مازندران به ارمغان بیاورد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، رضا شفیع‌زاده سماکوش مدیر آموزش و پرورش بابلسر با تبریک به مناسبت کسب این افتخار بزرگ، اظهار داشت: خانم زینب الطافی دانش آموز هنرستان دخترانه طلیعه انقلاب بابلسر در بخش مهارت بافت در المپیاد کشوری بافت فرش دستبافت ایران موفق به کسب رتبه دوم شد و مدال نقره گرفت.

وی افزود: در این المپیاد همچنین در بخش مهارت طراحی، خانم بیتا سلطان‌زاده، در بخش مهارت بافت، خانم فاطمه رحمان پور و در بخش مهارت رنگرزی نیز ساناز عباس زاده از بابلسر حضور داشتند و علاوه بر کسب تجربه و مهارت توانستند امتیازات بالایی را کسب کنند.

 مدیر آموزش و پرورش بابلسر ادامه داد: المپیاد فرش دستباف ایران هر ساله با هدف ایجاد انگیزه و رقابت به منظور کسب مهارت‌های علمی و عملی هنرجویان ، ارزیابی توان علمی در دو سطح تئوری و عملی برای هنرجویان، آشنایی بیشتر جامعه با صنعت فرش دستباف و رشته های مختلف مرتبط با آن و فراهم نمودن زمینه اشتغال با رویکرد مشاغل خانگی برای دختران در راستای توسعه پایدار برگزار می‌شود.

شفیع‌زاده سماکوش خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و مدیران، معاونین، کارشناسان و معلمان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر اقدامات خوبی در راستای افزایش مهارت‌آموزی در مدارس به ویژه مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش شهرستان صورت گرفته و براساس نیازسنجی های صورت گرفته و نیاز روز جامعه نسبت به مهارت آموزی دانش آموزان اقدام می‌شود و این موضوع به طور قطع در ادامه تاثیرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: کسب این افتخار بعد از سیزده سال در استان مازندران آن‌هم در شهرستان بابلسر، نویدبخش اتفاقات خوبی در ادامه خواهد بود و در این مسیر از همه توان برای ارتقای جایگاه علمی شهرستان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار