مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان:

اشتغال ایجادشده دستگاه‌های اجرایی راستی آزمایی خواهد شد

کد خبر: ۱۰۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹ 22 May 2022

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ایجاد ۶۷۴ شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ثبت شده است، گفت: ۱۶ دستگاه اجرایی استان این آمادگی را دارند که برای ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنند.

ارسلان غمگین در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری خوزستان که امروز، یکم خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزیر کشور در نامه ای به استاندار خوزستان سهم ۶۰ هزار شغلی را برای خوزستان پیش بینی کرده اند و پس از این دستورات، نسبت به برگزاری جلساتی در این زمینه اقدام شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حدود ۴۰ دستگاه در استان خوزستان وظیفه ایجاد بیش از ۷۳ هزار شغل به آن ها ابلاغ شده است و پذیرفته اند که این اشتغال را برآورده کنند. در این زمینه ۱۶ دستگاه اجرایی استان این آمادگی را دارند که برای ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنند و باقی دستگاه ها نیز پیگیر این مساله هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ایجاد ۶۷۴ شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ثبت و راستی آزمایی این مساله نیز انجام شده است و امیدواریم در ادامه شاهد تحقق این اشتغال ها در خوزستان باشیم.

غمگین عنوان کرد: گزارش کامل اشتغال های ایجاد شده توسط دستگاه های اجرایی به اطلاع ریاست جمهور خواهد رسید و در این زمینه تاکید شده است تا این دستگاه ها با حساسیت کامل موضوع پایبندی به تعهدات در بحث ایجاد اشتغال را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: ایجاد اشتغال برای ۷۳ هزار و ۱۱۰ نفر از سوی دستگاه های اجرایی استان تعهد شده است که این تعهدات راستی آزمایی می شود و دستگاه های اجرایی در این خصوص باید به شکلی عمل کنند که از برنامه ایجاد اشتغال عقب نمانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار