معاون اجرایی رییس جمهور به فارس سفر می کند

مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس گفت: روز سه شنبه ۲۴ خرداد، معاون اجرایی رئیس جمهوری به فارس سفر می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 14 June 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: امیر حسین جمشیدی گفت: دکتر صولت مرتضوی، معاون اول ریاست محترم جمهوری با هدف پیگیری و رصد مصوبات سفر هیئت دولت، به شیراز و فارس سفر خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مهر ماه سال گذشته ریاست محترم جمهوری به همراه اعضای هیئت دولت به فارس سفر کردند که ۱۱۴ مصوبه دستاورد این سفر بود.

جمشیدی گفت: عمده ترین این مصوبات در حوزه های راه، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی، تسهیلات احداث واحد های تولیدی و مشاغل کوچک و... بوده است.

او گفت: مصوبات به ارگان های مرتبط و بانک ها ابلاغ و حسب پیگیری های استاندار محترم موارد مغفول مانده در سفر نیز در قالب هجده مصوبه جدید به آن مصوبات اضافه شد.

مدیر کل دفترفنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری اجرایی شدن مصوبات ریاست محترم جمهور در استانداری، تاکید کرد: تمامی مصوبات برای اجرا پیگیری و در نهایت اجرای ۱۰۰ مصوبه آغاز شده است.

جمشیدی یکی از مصوبات سفر رئیس جمهوری را تکمیل آزاد راه شیراز- اصفهان ذکر و اضافه کرد: آزاد راه شیراز - اصفهان از سال ۱۳۸۸ در هفت قطعه شروع شده و قطعات یکم تا ششم پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد دارند و قطعه ۷ سه راه تنگ خیاره تا قلات شامل می شود.

این مقام مسئول گفت: نمایندگان سازمان های برنامه و بودجه، وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع که به صورت مشارکتی آزاد راه را اجرا می کنند، همراه با معاون اجرایی رییس جمهور از عملیات اجرایی بازدید خواهند کرد و امیدواریم با تامین اعتبار، تا پایان امسال این آزادراه به بهره برداری برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار