برتری قاطع نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال مازندران

تیم‌ "لبینات هراز آمل" در آغاز هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران و نخستین دیدار این هفته، ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۲۴ مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف "مس رفسنجان" رفت
کد خبر: ۱۰۷۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 16 October 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) با ۷ دیدار در شهر‌های سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

تیم‌ "لبینات هراز آمل" در آغاز هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران و نخستین دیدار این هفته، ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۲۴ مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف "مس رفسنجان" رفت.

شاگردان بهروز عطایی در سه دست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشت و سومین برد خود در این رقابت‌ها را جشن گرفت تا همچنان تیم بدون شکست باقی بماند.

"لبینات هراز آمل" با ۳ بازی، ۳ بُرد و ۹ امتیاز پس از فولاد سیرجان در رده دوم جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران قرار دارد.

مس رفسنجان نیز با پذیرش این شکست، سومین ناکامی فصل را تجربه کرد و سه امتیازی باقی ماند.

حمید حق‌بین، علی یاوری، وحید پورکاشیان و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که به مدت ۸۰ دقیقه طول کشید. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار