به 1000 زوج جوان جهزیه اهدا می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از اهداء جهیزیه به ۱۰۰۰ زوج‌ جوان این استان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 28 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایسنا: اسماعیل قزل سفلی امروز سه‌شنبه ۹ اسفند به خبرنگاران گفت: به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به ازدواج آسان بنا داریم در مرحله اول ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء کنیم.

قزل‌سفلی خاطرنشان کرد که مراسم آغازین این طرح به میزبانی شیراز و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و با حضور میهمانان استانی و کشوری به ویژه سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران، برگزار خواهد شد.

او با اشاره به آغاز این طرح در سراسر فارس همزمان با مناسبت‌های اعیاد شعبانیه بویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: این جهیزیه‌ها در شیراز توسط قرارگاه احمد بن موسی (ع) و نواحی مقاومت شش گانه شهر شیراز و با همکاری گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد و در سطح شهرستان‌های فارس نیز توسط مجموعه خدمت‌رسانی و مردم یار بسیج سازندگی نواحی مقاومت انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس با بیان اینکه این جهیزیه با مشارکت قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی (سپاه کوثر) تهیه شده، گفت: برای بهره‌گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های مردمی و خیرین عزیز مرحله اول توزیع جهیزیه‌ها در قالب "طرح یک به یک " اجرا خواهد شد و در واقع این طرح بدین معنی است که به ازای هر جهیزیه‌ای که به نواحی مقاومت تحویل داده می‌شود یک سری جهیزیه دیگر نیز به همت خیرین و گروه‌های جهادی تهیه خواهد شد.

قزل سفلی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها که به عنوان هدیه مقام معظم رهبری است، گفت: در برابر اهداء این جهیزیه هیچ‌گونه وجه نقد یا هزینه‌ای از زوج‌ها دریافت نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار