شناسنامه دار بودن خانه های مسافر ضروری است

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سپیدان ثبت و شناسنامه دار بودن خانه های مسافر را ضروری خواند و افزود: در این خصوص مجوزهای قانونی از مراجع مورد نظر اخذ و صاحبان خانه های مسافر می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سپیدان با ارائه درخواست نسبت به اخذ مجوز و شناسنامه موقت یک ماهه برای ایام عید نوروز اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 12 March 2023

تابناک فارس به نقل از فارس: علی حبیبی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سپیدان گفت: برای رفاه حال مسافران و گردشگران خانه های مسافر شهر اردکان و سایر نقاط سپیدان شناسنامه دار می شوند.

حبیبی ثبت و شناسنامه دار بودن خانه های مسافر را ضروری خواند و افزود: در این خصوص مجوزهای قانونی از مراجع مورد نظر اخذ و صاحبان خانه های مسافر می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی سپیدان با ارائه درخواست نسبت به اخذ مجوز و شناسنامه موقت یک ماهه برای ایام عید نوروز اقدام نمایند.

شهرستان سپیدان با دارا بودن جاذبه های گردشگری فراوان از جمله آبشار مارگون پیست های اسکی چشمه سارهای فراوان و طبیعت دل انگیز یکی از بزرگترین نقاط گردشگری کشور در جنوب کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار