توزیع 5 میلیون و 121 هزار لیتر سوخت کشاورزی در میاندوآب مازندران

کد خبر: ۱۰۹۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ 23 March 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی میاندورود از توزیع 5 میلیون و 121 هزار لیتر سوخت کشاورزی در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

 محمدباقر اسفندیاری کلایی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیون و 121 هزار لیتر سوخت کشاورزی در شهرستان میاندورود توزیع شد.

 

وی افزود: این میزان سوخت بصورت نفت گاز و نفت سفید برای انجام فعالیت های کشاورزی مانند شخم و شیار، موتور پمپ، ماشین آلات کشاورزی، برداشت محصولات کشاورزی، باغداری و دامداری به بهره برداران توزیع شد.

 

اسفندیاری تصریح کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری، متقاضیان فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و ارسال درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

 

این مسوول با بیان اینکه از اين مقدار سوخت، چهار میلیون و 970 هزار ليتر نفتگاز و 151 هزار ليتر نفت سفيد بود، اضافه كرد: اين مقدار سوخت براي انجام عمليات زراعي كاشت، داشت و برداشت محصولات زراعي و باغي، مرغداري ها، دامداري ها، صنايع تبديلي و تكميلي و ساير بخش‌های كشاورزي بين بهره برداران توزيع شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بر ‌اساس قانون، متقاضیان مطابق با جداول توزيع سوخت و با توجه به شرايط و متناسب با ماه‌هاي سال با ثبت‌نام در سامانه تجارت آسان و تائيد مديريت جهاد كشاورزي براي دريافت سوخت به شركت پخش فرآورده‌هاي نفتي معرفي مي‌شوند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار