احمدزاده به مرز شلمچه رفت / تلاش برای بهبود کیفیت خدمات به زوار حسینی + تصاویر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه فرهنگی، زیارتی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شلمچه مرز ایران و عراق بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱ 20 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، استاندار با بیان اینکه در حال آماده سازی این مجموعه فرهنگی و زیارتی به منظور خدمات رسانی به زائران در ایام محرم به ویژه در روز‌های تاسوعا و عاشورا هستیم گفت: وضعیت سایت خدمات رسانی به زوار حسینی در منطقه شلمچه مورد بررسی قرار گرفت.
سید علی احمدزاده افزود : در این بازدید اهم مشکلات و نیازهای مجموعه فرهنگی و زیارتی استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم به مدیران مربوطه برای رفع نواقص و نیازها خصوصا در حوزه زیرساختی داده شد .

احمدزاده گفت : یکی دیگر از نقاط مورد بازدید اردوگاه شهید باکری در نزدیکی مرز شلمچه بود که با توجه مهیا بودن زمین مختص استان در این اردوگاه ، پیگیری های لازم برای احداث سایت سپاه استان در راستای خدمات رسانی به اردوهای راهیان نور صورت گرفت که امیدواریم با احداث این سایت ، خدمات رسانی به اردوهای راهیان نور ، با کیفیت بهتری انجام شو د.

لازم به توضیح است هنگام حضور استاندار در منطقه مرزی ، مراسم ورود و تشیع پیکر شهدای تازه تفحص شده در حال برگزاری بود که احمدزاده و هیئت همراه در این مراسم شرکت کردند .
احمدزاده در پایان اظهار داشت : پس از سفر دو روزه هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد که برکات زیادی برای استان داشت، بلافاصله به شهر آبادان سفر کردم و این مجموعه را برای خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار