عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد:

تا سال 96 بلیط اتوبوس را گران نکنید!

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیشنهادی در شورای شهر مشهد ارائه شده که تا سال 96 هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه بلیت اتوبوس صورت نگیرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 08 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حسن قدیری‌طرقی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در ارتباط با توجه به اقشار آسیب‌پذیر در حمل و نقل عمومی اظهار داشت: در زمان افزایش بلیت اتوبوس در امسال قرار بر این شد شهرداری لایحه‌ای به شورای شهر مشهد نسبت به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کند.

وی افزود: ما این موضوع را پیگیری کردیم و در سه جلسه از کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدیم که امکان اجرای این موضوع وجود ندارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ارتباط با افزایش قیمت بلیت اتوبوس در سال آینده نیز بیان داشت: با بررسی انجام شده به احتمال 95 درصد قیمت بلیت اتوبوس در سال آینده گران نمی‌شود و حتی یک پیشنهاد نیز ارائه شده که تا پایان سال 96 بلیت اتوبوس افزایش نداشته باشد.

قدیری در ارتباط با کرایه اتوبوس بر اساس مسافت نیز گفت: این موضوع نیز در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد مورد بررسی قرار گرفت و امکان اجرای آن نیست اما ما سازمان را موظف کردیم در این ارتباط بررسی بیشتری انجام شده و از دستور کار شورای شهر مشهد نیز خارج نشده است.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر مشهد تصریح کرد: پیشنهاد کمیسیون حمل و نقل این بود که در سال آینده به قیمت بلیت اتوبوس و قطار شهری 50 تومان اضافه شود که البته برای تصویب نهایی باید منتظر جلسه علنی فردا بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار