۴۸ درصد از سهم دو ماهه درآمدهای مالیاتی لرستان وصول شده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۴۸ درصد از سهم دو ماهه درآمد‌های مالیاتی استان وصول شده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲ 16 June 2024

به گزارش تابناک لرستان، سمانه حسن‌پور بیست و ششم خرداد در دومین جلسه ستاد درآمد و تجهیز منابع لرستان که با هدف بررسی عملکرد درآمد‌های مالیاتی استان در دو ماه نخست سال برگزار شد، بیان کرد: وصول درآمد‌های مالیاتی بر مبنای قانون بوده و برای ادامه‌ی فرایند خدمات‌رسانی به مردم ضروری است.

وی در این جلسه که با حضور مدیرکل اقتصاد دارایی، معاون دادستان، معاون اطلاعات، مدیرکل امور مالیاتی و سایر اعضا، برگزار شد، ادامه داد: قانون وظایفی بر عهده اعضای کارگروه ستاد درآمد نهاده است که ستاد درآمد لرستان ضمن اجرای قوانین مربوطه با همکاری و هماهنگی در تحقق درآمد‌های پیش‌بینی شده برای پیشرفت و توسعه استان تلاش می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ادامه داد: نکته حائز اهمیت در وصول درآمدها، سهم درآمد مالیاتی است که به دولت کمک می‌کند فرایند خدمات‌دهی در تمامی حوزه‌ها به خصوص فعالیت‌های حوزه عمرانی و هزینه‌ای بهتر عمل کند.

رئیس ستاد درآمد استان در پایان به عملکرد میزان درآمد‌های وصولی پرداخت و بیان کرد: درآمد‌های مالیاتی مصوب سال ۱۴۰۳ جمعا ۳۸۶۸ میلیارد تومان پیش‌بینی شده که در دو ماهه نخست سال ۴۸ درصد از سهم دو ماهه وصول شده است.

این مسئول افزود: همچنین درآمد‌های غیر مالیاتی مصوب سال جاری استان لرستان ۲۰۲۹ میلیارد ریال بوده که ۱۴۷ درصد سهم دو ماهه وصول شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار