مردم حماسه بدرقه شهدای خدمت را به شکوه حضور در انتخابات پیوند زدند

استاندار لرستان گفت: مردم این استان در کنار ملت ایران حماسه شرکت در آیین تشییع و بدرقه شهدای خدمت را به شکوه حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیوند زدند.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹ 06 July 2024

به گزارش تابناک لرستان، ابوطالب شفقت شامگاه جمعه در بازدید از حوزه اخذ رای مدرسه شکوه افزود: مردم شریف ایران با این حماسه و حضور در صندوق های اخذ رای، کار نیمه تمام را تمام کردند.

وی اظهار داشت: شرکت مردم در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است و مشاهدات میدانی و آمار ارائه شده از حضور مردم توسط فرمانداران و بخشداران بیانگر حضور باشکوه نسبت به هفته گذشته می باشد.

وی تاکید کرد: مردم حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند و هرچه زودتر رای خود را به صندوق بیندازند و این حماسه با شکوه را تکمیل کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: حضور و مشارکت اینچنینی باعث وجد مردم، افزایش سرمایه اجتماعی، اقتدار و توانمندی نظام ترس و ناتوانی دشمنان است و موجب یاس بدخواهان جمهوری اسلامی خواهد شد.

برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان یک هزار و ۶۳۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است و ۲۵ هزار نفر مسولیت انجام فرآیند رای گیری را بر عهده دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار