ادارات قم سه شنبه تعطیل نیستند

درحالی که آلودگی هوا موجب لغو بازی‌های لیگ جوانان فوتبال قم شده و بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، فردا هم هوای قم گرد و غباری است اما کمیته اضطرار آلودگی هوا اعلام کرده که ادارات قم تعطیل نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۴ 09 July 2024

به گزارش تابناک قم، کارگروه مدیریت اضطرار آلودگی هوای استان قم شامگاه دوشنبه تشکیل جلسه داد تا تصمیم لازم برای فعالیت ادارات در روز سه شنبه را اتخاذ کند.

در این جلسه هواشناسی قم آخرین گزارش‌های خود از وضعیت جوی استان در روز سه شنبه را ارائه کرد و پس از آن این کارگروه تصمیم گرفت تا ادارات استان قم در روز سه شنبه ۱۹ تیرماه به فعالیت عادی خود ادامه دهند.

گفته شده جلسه بعدی این کمیته فردا ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود و در صورت تغییر شرایط جوی، در خصوص ادامه فعالیت ادارات تصمیم گیری خواهد شد.

این خبر درحالی اعلام شده که کمیته مسابقات هیات فوتبال استان قم بنا بر پیش بینی های صورت گرفته توسط هواشناسی استان قم اعلام کرد:‌ با استناد به مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قم و همچنین حفظ سلامت ورزشکاران و عوامل اجرایی مسابقات، بازی‌های سه‌شنبه و چهارشنبه 19 و 20 تیر  از لیگ جوانان فوتبال قم لغو می‌گردد، لذا مراتب فوق را به اطلاع مدیران تیم‌ها و عوامل اجرایی می‌رسانیم.

همچنین هواشناسی استان قم اعلام کرد در نیمه امشب به طور موقت از حجم گرد و خاک کاسته می شود اما فردا قبل از ظهر دوباره شاهد خیرش گرد و خاک خواهیم بود و روز چهارشنبه هم همین وضعیت ادامه خواهد داشت؛ هرچه به روزهای پایانی هفته نزدیک شویم از حجم آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار